Convocatòria a Jugadores per a la Categoria de Sènior Femení

Una oportunitat per formar part de l’equip!

Estimes el handbol? Vols formar part d’un equip compromès i amb una gran família? Si la teva resposta és sí, el Club de Handbol Vic t’espera amb els braços oberts!

Què busquem?

Estem cercant jugadores apassionades pel handbol i amb ganes de superar-se en una atmosfera d’esforç i convivència. No importa el teu nivell d’experiència, el nostre club acull tant a noves jugadores com a veteranes amb els braços oberts.

Per què unir-se a nosaltres?

• Formar part d’un club amb una llarga història i tradició en el món del handbol.
  • Accedir a un equip tècnic professional i dedicat que et ajudarà a millorar les teves habilitats i tàctiques.
  • Competir en lligues i tornejos a tot nivell, des de la competició local fins a la nacional.
  • Viure experiències úniques tant dins com fora de la pista, amb activitats socials i de convivència que enforteixen els vincles entre les jugadores.

Com participar?

Si vols unir-te al nostre equip sènior femení, només cal que omplis el següent formulari de contacte [+] o ens enviis un correu electrònic. Un dels nostres membres de l’equip es posarà en contacte amb tu per donar-te més informació sobre com unir-te als nostres entrenaments i provar-te amb nosaltres.

Posa’t en contacte amb nosaltres